Xpower Xpower
329
BLOG

Nowy podział Kościoła w Polsce.

Xpower Xpower Polityka Obserwuj notkę 5

Nie mogę wyjść z szoku, zdziwienia i przerażenia, z radiowej trójki dowiedziałem się, że przegapiłem poważne zmiany w polskim kościele! Nie ma już w Polsce kościoła toruńskiego i łagiewnickiego, to już przeszłość.

Przy okazji wyboru przez polskich biskupów Przewodniczącego Episkopatu zostałem poinformowany przez ,,3", że jest dwóch kandydatów z dwóch obozów.

Jeden to przedstawiciel kościoła ,,radiomaryjnego" abp. Depo a deugi obóz ochrzczony mianem ... ,,bliżej Papieża Franciszka" a kandydatem jest kard. Nycz...

Konia z rzędem temu kto napisze mi z jakich cech, zalet i działań kard. Nycz jest ,,bliżej Papieża Franciszka"???

 

Xpower
O mnie Xpower

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka