Xpower Xpower
801
BLOG

LEW-STAROWICZ - UPADEK MORALNY

Xpower Xpower Polityka Obserwuj notkę 28

 

Spadłem z fotela gdy zobaczyłem i przeczytałem na onecie wynurzenia profesora Lwa - Starowicza znanego seksuloga a nie bynajmniej politologa.  Możemy dowiedzieć się z tego wywiadu, że : 

 

,,A czy Marta Kaczyńska, o której mówi się, że gromadzi spory kapitał polityczny, może stracić w oczach opinii publicznej kiedy w mediach pojawiają się informacje o jej życiu osobistym, rozwodzie, separacji, ojcostwie jej dzieci itd.?

- Wielu wyborców może teraz przekreślić Martę Kaczyńską. Rozwód może się zdarzyć, ale kreowanie się na idealną rodziną na bilbordach -w trakcie kampanii prezydenckiej ojca-, a później wychodzą takie numery...

...

 

 

Panie profesorze to zwyczajna niczym nie skrępowana podłość, wstyd dla polskiej nauki bo od człowieka z tyułem naukowym wymagam więcej empati i ważenia słów... 

 
 
Xpower
O mnie Xpower

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka