Legia.Net
Legia.Net
Xpower Xpower
523
BLOG

LEGIA TO POTĘGA

Xpower Xpower Rozmaitości Obserwuj notkę 10

Co za dzień. Wracam do domu z pracy, zły na siebie, że przegapię cały mecz. Wpadam do pokoju >pyk< włączam TV patrzę: 2:2. Myślę sobie - dobry wynik, jak odpaść to z honorem. Patrzę dalej Ohayon podaje na lewo do Rumianego i w tym momencie przypomniała mi się jego asysta przy pierwszym golu Ljubo w meczu z Górnikiem - kurde może i tym razem tak się to skończy... Rumiany dośrodkowuje i Gol (nomen omen) strzela gola. Sąsiedzi mnie chyba wyklną bo przez parę minut darłem się wniebogłosy. DZIęKUJę za tak miłe (choć przyznam szczerze niespodziewane) zakończenie dnia! Z tego co wyczytałem w innych komentarzach chłopaki dali z siebie wszystko! Na takie mecze czekałem! BRAWO, BRAWO, BRAWO! Gratulacje dla sztabu, drużyny i wszystkich tych, którzy zawsze wierzą w NASZą (L)EGIę!!!

 

Na takie mecze czekaliśmy latami! Oby teraz było ich coraz więcej. Wspaniała sprawa! Brawo dla wszystkich Legionistów! Bardzo duże brawa dla Maćka Rybusa. Wydawało mi się, że w Legii nie ma kto zastąpić Radovica, ale Maciek dzisiaj pokazał, iż byłem w błędzie. Chłopie masz ogromny potencjał, pamiętaj że tak grać możesz nie tylko w LE. Uświadom sobie, że w ekstraklasie również warto dawać z siebie wszystko i nieustannie pracować nad poprawą umiejętności.
Legia Gooool!!!!!!

 

Jezeli Legia ma wygrywac z tymi zawodnikami tak jak z Turkami i Spartakiem to ja nie chce zadnych wzmocnien.
Rybus dzis pokazal klase, bo nie mial konkurencji.
Wierze, ze da mo to wiare na caly sezon.
Z takim Rybusem to Legia jest mocna jak malo kto. Widziales tych przereklamowanych i przeplaconych ze spartaka? Legionisci robili z nimi co chcieli od 25 minuty!

Xpower
O mnie Xpower

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości